Reviewer: AcaciaJules Signed half-star [Report This]
Date: 08/12/2011 - 10:11 pm Title: An Unexpected Night

Wow, what kind of person keeps a child from a father, unless there is abuse. I sincerely believe anyone selfish enough to do that, deserves a lifetime of pain, and an eternity of loneliness, and no sympathy.

On top of which, your story is dominated by annoying OCs.

Reviewer: lenayvonne Signed [Report This]
Date: 07/07/2010 - 08:20 am Title: New Friends

I like the story but I have a question about this part:

“... How far along are you?” “I think I’m around a month and a half. I haven’t gotten checked yet."

I'm assuming that Dean is the only man he's slept with (at least at this point and time) so shouldn't he be able to say, "I'm two months exactly. I got pregnant on X date" since that one night would have been the only time he could have become pregnant?

Looking forward to reading the rest of the story. thanks for sharing it.

Reviewer: shauny_boy Signed starstarstarstarstar [Report This]
Date: 01/12/2009 - 10:05 pm Title: Epilogue- Two Months Later

just had to say that i really enjoyed this story and hope more comes of it :)

Reviewer: shauny_boy Signed starstarstarstar [Report This]
Date: 01/12/2009 - 02:57 pm Title: Regrets and Denial

looking forward to reading the rest :)

Reviewer: alicia Anonymous [Report This]
Date: 10/02/2008 - 07:14 pm Title: Chapter 9: The Gift that You Gave Me

this getting good i hope you'll put dean and in the same room soon and something good happens.

Reviewer: Magos186 Signed [Report This]
Date: 09/05/2008 - 11:04 pm Title: Visits and Surprises Pt. 2

aww! i really like mike now. that whole date was so adorable! and i totally agree that Heath Ledger did an amazing job in Batman.

Reviewer: Magos186 Signed [Report This]
Date: 08/21/2008 - 11:57 pm Title: Visits and Surprises Pt. 1

so happy there was a new chapter! i love this story! i feel so bad for poor sam but i feel really bad for dean too. yay for him yelling at joe. that selfish bitch totally needs to die a slow and preferably very painful death. Can't wait for more! and sorry, that sucks about the wisdom teeth.

Author's Response: Thanks, it makes me happy to hear that :-)...lol I just thought that if Dean didn't take out some of his frustrations then he wouldn't be the Dean we know and love. Jo will eventually get what's coming to her, but she's gonna be even more of a b*** later on. You'll see...Ugh I can't wait to eat solid food again lol. The doc messed up my right side so bad, you can actually see my bone :-( I'm waiting to see the light at the end of this tunnel lol ;-p

Reviewer: Blackthorne Signed [Report This]
Date: 07/28/2008 - 10:54 am Title: A New Life

Review for Chapters 1-5:

Okay, first off, I think your story is fairly decent for a first attempt. At least compared to some of the other stuff I've seen out there. And I'm glad that this story - aside from the first chapter where it was necessitated - is not one of those loaded down with smutty sex. At least it seems to be plot driven and built on relationship development. And yeah - I'm an angstoholic, so the angst is all good for me.

Now about Dean. I felt sorry for him at the start, with his fears and insecurities and what not. But as the story wore on, I became less and less sympathetic to him. Especially when Ellen kept telling him to talk to Sam and he kept putting it off. I mean it was one thing when he rushed off in the night to go on his date with Jo. And I might have been a little forgiving when he kinda chose sex with Jo over talking to Sam (sometimes the dickhead is the only head guys think with) but the next morning...when he STILL wouldn't really give talking any serious consideration - that's when I'd had it.

Anyway - it was nice to see Ash being kind and sensitive. Seems to me that he's the only one in the story who's actually thinking straight. Well, then again, he IS a genius so...lol.

And Ellen was loveable as always. I really liked her in the TV series by the way. I dunno, but there was something about her that was strong yet bueatiful. Anyhow, I liked her in this fic too.

Now about her bitch of a daughter. Hmmmm, it's complicated. In the series I didn't like Jo too much. She was a little bit bearable at the start - though reeking of sluttiness. But I saw her as a poser. A wanna be. Which was confirmed in that episode (Nowhere To Run) I think, where she snuck off to help Sam and Dean with that ghostly predator that was hunting young blondes. She was singing a different tune once she got caught lol. Since that episode, I never liked her (due mostly to the end where she mouthed off to Dean and basically laid blame on him for what his dad did).

In this story, I'm a little bit more sympathetic to her - but not by much. As much as Sam deserves Dean (if only he'd come to his senses) Jo is a girl with needs. And she's just going after what seems like a good thing for her. Now, what really tiffed me is when she told Dean that making "sweet love" to her flat ass was more important than finding out what was wrong with his little brother...yeah, wanted to slap her then.

And good for Bobby, giving it to Dean straight - as is his way. Good old Bobby.

Okay, just reached the end of Chapter five and I'm feeling sorry for Dean again. Damn...onto Chapter Six!

+++

Review - Chapter's 6

Awwwe, Sammy's made a new friend. Sammy and Stacey - has a nice ring to it. Glad to see that at least he's not suffering through finding employment on top of his emotional issues. And Mrs Andrews, she fell for the infamous Sam Winchester charm lol.

By closing time Jo was pissed, she wanted Dean to be himself again. She hated this closed off Dean and blamed Sam for it. She thought, “That fucker just had to get attention for himself. Everything was perfect the way it was. Dean gave all his attention to me and Sam was a wallflower. He was just a pain in the ass for Dean anyways.”

Okay, that bit there with Jo - I officially HATE her ass in this fic! How the effin' hell can she say something like that?!

I’m your girlfriend remember? And I deserve to be treated right…So get your fucking act together and your sleeping in our room tonight and we’re fucking.

That SLUT! That EVIL SLUT! And Dean Winchester crawling back to her like a dog with his tail between the legs. Something is very, VERY wrong with this scenario. This is not the Dean Winchester we know and love. That bitch has DONE something to him! Poor Sammy :(

And the weird cravings have begun I see. Banana topping on a pizza lol. And Stacey's little outburst...poor girl's been through an experience of her own. Damn the selfish a$$holes of this world. I'm glad to see that Sam is being strong. And I'm patiently awaiting an update. Oh yeah, and I'm sorta feeling sorry for Dean again. I just can't keep mad at him for too long lol. Ciao!

+++

Author's Response: Thank you so much for your review, you had me smiling and laughing throughout the whole thing...Everything that's happening in the story happened in the dream I had except that I was Sam(the girl version), but I kept him male in my story. I love Ellen she's an awesome character and is a motherly figure for the boys. She's an even sweeter person in real life, I met her at Eyecon. I wasn't too big on Jo either for the same exact reasons you said, she was okay at first, but then after that episode that she hunted with them and then born under a bad sign, my tolerance for her went down the drain. So far almost all the fanfics I read that have Ash in them, he's never a big character and if he is, he's usually asleep, drunk, or just there. I wanted to do something different, but still keeping what makes him funny like his attitude and personality. I wanted to have a sensitive side and the fact that nobody would expect him to be Sam's secret keeper. I have a little surprise for Bobby coming up in the following chapter, hopefully it's a good idea. I certainly think it is. Even though I'm writing this, while I'm writing Dean, sometimes I even get mad at his attitude. Especially in chapter 2 and 4 I got really mad lol. It helped me write it though :-) I do feel bad for the guy though lol. LOL I want to put in more weird cravings, I have a couple, but do you have any suggestions on some? At first I was going to have Stacey be a friend that helps Sam out a bit and that's all, but then I felt that she should be a person he could trust aside from the people he's known for a long time. Again thank you for your review, it put a smile on my face. I will try to update soon, but at the moment it's hard since my wisdom teeth are hurting me and because of it I'm not getting sleep and I have to wait til' August 8th to take them out. It was either that or on my birthday this friday which was a BIG heck no lol. I am working on the chapter though. :-)

Reviewer: Magos186 Signed [Report This]
Date: 07/22/2008 - 08:05 pm Title: A New Life

ooo yay story continuations...gotta love that! also, yay for new chapter! i really hope these turns help sam to be happier coz my heart is totally breaking for him!

Author's Response: lol don't worry Sammy'll get his much deserved happy ending. Just not so soon ;-p

Author's Response: lol don't worry Sammy'll get his much deserved happy ending. Just not so soon ;-p

Author's Response: lol don't worry Sammy'll get his much deserved happy ending. Just not so soon ;-p

Reviewer: anin Anonymous [Report This]
Date: 07/22/2008 - 10:21 am Title: A New Life

god...dean is soooo whipped. how sad.

Author's Response: lol. he's being a moron ;-p

Reviewer: UrbanExtacy Signed [Report This]
Date: 07/22/2008 - 08:10 am Title: A New Life

First off, I love Stacy. Had to say that.

Second, I can't wait for the unexpected turns, one being when Dean finds out Sam's pregnant.

When (If) Jo finds out she's gonna' be so jealous. *Snickers* I hate her in this story.

I said it once, Dean has to beg!

Also Im over the moon your gonna continue this with one-shorts.

*Squee*

Great chapter. Can't wait for more.

Author's Response: lol Jo is gonna get much worse, it's gonna surpass jealousy. I don't think anyone will stand her. I know in my dream she made me wanna beat her up lol. Dean'll beg no doubt about that...I just can't see myself finishing this story and not writing anything else for it, I like it too much already and it's only my first fanfic. Thank you, hopefully you'll like where I'm going with it in the upcoming chapters :-)

Reviewer: BianquiW Signed [Report This]
Date: 07/21/2008 - 12:59 am Title: An Unexpected Night

I do luv ya, but u really diserve it.. n now its double!

:-P

Reviewer: Lola Signed starstarstarstarhalf-star [Report This]
Date: 07/18/2008 - 09:49 pm Title: New Friends

Thank you for updating. I hope Dean finds Sam soon. Stacey seems really nice and something seems off about Mike. Please continue.

Author's Response: I'm glad that you're liking it. I'm still playing around with these new characters, but I hope that you like where I'm going with this story :-)

Reviewer: UrbanExtacy Signed [Report This]
Date: 07/16/2008 - 09:44 am Title: An Unexpected Night

Beautiful.

I feel so heartbroken for Sam, but Im glad stacy is there to help him.

Dean's starting to feel guilty. Yes! I want him to grovel in his own guilt and beg for Sam's forgivness. Lol.

Great chapter.

Author's Response: Thank you. I felt that someone needed to be there for Sam since Ash can't be physically near him risking Dean finding out about everything...lol Dean will have to beg ;-p

Reviewer: Magos186 Signed [Report This]
Date: 07/16/2008 - 02:21 am Title: New Friends

first off...heartbroken now! you just had to throw in that last part with sam didn't you? meanie. anyways...i hope jo dies a fiery, painful death the selfish witch. Love Stacy though. cool chick. I'm so happy you gave Sam someone to take care of him. YAY! can't wait for the next chapter. love this story.

Author's Response: LOL you sound like my friend and she already knows everything that's going to happen...i really didn't want Sam to be alone, i wanted someone to help him since Ash can't physically be near him.



Enter the security code shown below:
Note: You may submit either a rating or a review or both.